Posted by admin on Maj - 8 - 2016 | Komentowanie nie jest możliwe

Tradycyjny układ napędowy bramy wyjazdowej składa się z:jednego czy też dwóch siłowników, centrali sterującej, pilota, kompletu fotokomórek, przewodu zasilającego napęd bramy i drutów sterowniczych integrujących blok sterowniczy z fotokomórkami, anteną oraz lampą ostrzegawczą. Zestaw napędowy otwierający bramę wjazdową na posiadłość wokół obiektu jednorodzinnego jest najczęściej wyposażony w drobny silnik o mocy kilkuset watów, zasilany napięciem sieciowym 230 V lub obniżonym napięciem bezpiecznym 24V. Zestaw napędowy bramy przesuwnej to siłownik z przekładnią zębatą, transformator obniżający energię i programator – zamknięte w jednej obudowie. To oczywiście bramy garażowe. Skrzydłami bram skrzydłowych wzruszają pociągłe elektromechaniczne siłowniki mocowane jedną częścią do poprzecznego słupka, a drugą do skrzydła bramy. Siłowniki z łamanymi ramionami są ofiarowane do bram o skrótowych skrzydłach. Programator-elektroniczna centrala kierująca i odbiornik radiofoniczny odbierający znaki radiowe wysyłane z pilota- jest zamknięty w obudowie, którą z reguły montuje się na słupku ogrodzenia.
tags: Budownictwo, Usługi, Architektura i Uslugi, Architektura i Budownictwo.

Pozostałe artykuły:

Comments are closed.